Χρόνια πολλά μπαμπά


Η τρίτη Κυριακή του Ιουνίου είναι η ημέρα , για όσους δεν το ξέρουν,  αφιερωμένη στον πατέρα.
Πριν λίγο καιρό η κόρη μου μου είπε :
-  Μαμά πειράζει που αγαπώ ένα μέτρο πιο πολύ τον μπαμπά ?
-  Όχι δεν πειράζει αλλά γιατί γλυκιά μου ?
-  Ε μα δεν καταλαβαίνεις ο μπαμπάς μου κάνει όλα τα χατίρια. Ότι του ζητήσω μου το αγοράζει να  
   γι' αυτό.
Εγώ πιστεύω πως δεν είναι ο μόνος λόγος. Ο μπαμπάς της ασχολείται τόσο πολύ μαζί της( και όχι μόνο με εκείνη αλλά και με το μικρό ) Διαβάζουν μαζί , την πηγαίνει στο μπαλέτο ,στην παιδική χαρά,στο σινεμά......Ο μπαμπάς δίνει πολλά στα παιδιά και γι' αυτό τον αγαπούν τόσο.

Πιστεύω πως αυτή είναι η σωστή εικόνα του πατέρα, να είναι κοντά στα παιδιά του,να μοιράζεται στιγμές μαζί τους ,να τους δείχνει στοργή και αγάπη, να τα φροντίζει , να παίζει ,να γελά μαζί τους και δεν πειράζει και αν τον αγαπούν ένα μέτρο παραπάνω. Καλύτερα αυτό παρά να τον φοβούνται.

Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες , χρόνια πολλά στον μπαμπάκα μου

Σ΄αγαπώ πολύ μπαμπά !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: