Μανούλα χρόνια πολλά


Σήμερα το πρωί με περίμενε μια γλυκιά έκπληξη .
Ο μικρούλης μου, μου χάρισε αυτήν την όμορφη καρτούλα που έφτιαξε μαζί με τις δασκάλες του στον παιδικό . Η κορούλα μου, μου έφτιαξε μόνη της μια καρτούλα και μέσα έγραφε 

" Ευχαριστώ που με έφερες στο κόσμο ΄΄ .

Όλα αυτά συνοδεύτηκαν μ' ένα μικρό γλυκάκι ...λιωμένη μπανάνα μαζί με λίγο κέικ .Το πιο νόστιμο γλυκό που έφαγα ποτέ

Ζουζουνάκια μου σας αγαπώ πολύ

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες .....χρόνια πολλά στην μανούλα μου την αγαπώ πολύ.





 


4 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφα δωράκια που πήρες Βικάκι μου!!
Να σε χαίρονται τα ζουζουνάκια σου!
Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!

moments collector είπε...

Αχ αυτές οι ηλικίες....είναι φοβερές...

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα, να χαιρεσαι τα κουκλια σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά και καλο μηνα.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ