Φτιάχνουμε σφραγίδες ??????

 

Οταν ήμουν μικρή έβλεπα τον μπαμπά μου να δημιουργεί διάφορες κατασκευές ,μια από αυτές που μου άρεσε πολύ ήταν όταν σκάλιζε το ξύλο με το μαχαίρι και του έδινε διάφορα σχήματα.
Ετσι σκέφτηκα και εγώ σκαλίσω ένα σφουγγάρι και μια γόμα και να φτιάξω τις δικές μας σφραγίδες που τόσο αρέσουν στην Κατερίνα. Βέβαια  η ιδέα μου δεν ήταν και τόσο πρωτότυπη την έχουν κάνει και άλλοι πολύ πριν απο εμένα. Στο you tube υπάρχουν  διάφορα  video , δείτε ένα εδώ

Σήμερα λοιπόν που η ζουζούνα δεν είχε πολύ διάβασμα τις φτιάξαμε.

Τα υλικά που χρησιμοποίησαμε ήταν ένα σφουγγάρι ,μια γόμα ,ένα ψαλίδι και τέμπερες

Πάνω στο σφουγγάρι ζωγραφίσαμε ένα αρκουδάκι στη συνέχεια κόψαμε με το ψαλίδι προσεκτικά τα κίτρινα σημεία και αφήσαμε τα μαύρα. Δημιουργήσαμε ΄΄τρισδιάστατο΄΄ το πρόσωπο του ,στη συνέχεια το βάψαμε με τέμπερες και ορίστε το αποτέλεσμα .
Μπορείτε να φτιάξετε όποιο σχέδιο σας αρέσει



Μπορούν τα παιδιά  να καθαρίζουν το σφουγγάρι και να το χρωματίζουν  με όποιο χρώμα τους αρέσει


Τώρα τα χριστούγεννα μπορείτε να φτιάξετε ετικέτες με τις δικές σας σφραγίδες με χριστουγεννιάτικα σχέδια για τα χειροποίητα σας δώρα.

Την γόμα αντίστοιχα την σκάλισα με ένα κοπίδι .Η Κατερίνα αύριο θα πάει την μικρή μας κατασκευή να την δείξει στη δασκάλα της , της άρεσε τόσο πολύ.







Δεν υπάρχουν σχόλια: