ΧΕΛΩΝΙΤΣΕΣ


Όταν ξεκινήσαμε σήμερα το πρωί για να επισκεφτούμε τους παππούδες και τις γιαγιάδες δεν περιμέναμε την μια τόσο ωραία έκπληξη . Ο μπαμπάς μου είχε βρει δύο μικρές χελωνίτσες. Δεν φαντάζεστε πως έκαναν τα μικρά μόλις τις είδαν. Πραγματικά ήταν φοβερές. Πήρα αμέσως την φωτογραφική μηχανή και ξεκίνησε η φωτογράφηση .

Το απόγευμα όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε τα μικρά ήθελαν να τις πάρουν μαζί τους στην Αθήνα. Προσπάθησα να εξηγήσω πως δεν πρέπει να φυλακίζουμε τα ζώα αλλά η Κατερίνα έλεγε : '' Μα γιατί άλλα παιδάκια να έχουν ζωάκια στο σπίτι και εγώ όχι ? ΄΄
Επειδή δεν δεχόταν με τίποτα να τις αφήσει εκεί ο παππούς είπε πως πρέπει πρώτα να βρούμε και την μαμά τους γιατί θα αισθάνονται μόνα τους τα καημένα και μετά βλέπουμε ........
Αύριο το πρωί οι χελωνίτσες θα είναι πάλι πίσω στο φυσικό τους περιβάλλον και εγώ θα πρέπει να εξηγήσω στα μικρά μου πως δεν μπορούμε να φυλακίζουμε τα ζώα

Καλή εβδομάδα σε όλους !!



2 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Ταξιδεύοντας για το χωριό έχουμε βρει πολλές φορές μικρές ή μεγάλες χελώνες στη μέση του δρόμου, σταματάμε τις φωτογραφίζουμε και τις βοηθάμε να πάνε στην άκρη γιατί πολλοί ασυνείδητοι δεν τις προσέχουν και τις σκοτώνουν.
Δύσκολο να καταλάβουν τα παιδιά τι πάει να πει ζωάκι σε πολυκατοικία, η δικιά μου είναι μεγάλη κι ακόμη το έχει καημό που δεν έχει μεγάλο ζωάκι, πρόσφατα πήρε ψαράκι.
Καλή εβδομάδα.

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Αχού !!και εγώ έχω καημό που δεν
έχω ζωάκι στο σπίτι όμως στο διαμέρισμα? και όταν απουσιάζεις όλη μέρα?