ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΛΥΠΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ





Θα ήθελα να σας παρουσιάσω το πρώτο γλυπτό της κορούλας μου της Κατερίνας. Εγώ την βοήθησα μόνο στο στόμα το έφτιαξε μόνη της.!!!!
Ολες αυτές οι δραστηριότητες που κάνουμε από τότε που ήταν δύο ετών την έχουν βοηθήσει πάρα πολύ. Συνεχώς προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα όταν έχει ελεύθερο χρόνο γιατί φέτος είναι η πρώτη χρονιά στο σχολείο και έχει διάβασμα. Η μικρούλα μου κουράζεται πολύ μένει στο ολοήμερο και δύο φορές την εβδομάδα έχει μπαλέτο .
Ομως τα καταφέρνει περίφημα. Είναι πολύ καλή μαθήτρια της αρέσει να διαβάζει .
Οταν μεγαλώσει θα γίνει λέει γιατρός θα ανοίξει ένα νοσοκομείο και στο ισόγειο θα έχει το φαρμακείο. Επιλέον θα γίνει μπαλαρίνα και καλλιτέχνης θα φτιάχνει κούκλες και θα ζωγραφίζει. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να είναι καλά χαρούμενη και ευτυχισμένη .
Την αγαπώ πολύ πολύ .
Οσο για το μικρούλη μου το Γρηγοράκη θέλω να του πω περαστικά χθες χτύπησε τόσο πολύ στο κεφαλάκι του ο καημενούλης. Χρειάστηκε να κάνουμε πέντε ράμματα. Ευτυχώς είναι καλά .Το πόσο τρόμαξα δεν μπορώ να σας το περιγράψω.
Τα παιδάκια μου η Κατερίνα μου και ο Γρηγόρης μου ότι πιο πολύτιμο έχω στην ζωή μου.

Σας αγαπώ πάρα πολύ ζουζουνάκια μου .

8 σχόλια:

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου περαστικά στον μικρό !

erifili είπε...

Να τα χαίρεσαι γλυκειά μου τα αγγελούδια σου.Περαστικά στον Γρηγοράκη.΄Οσο για το γλυπτό της Κατερινούλας, σαν τον ΕΤ μοιάζει.Λές?

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα Βίκυ μου!!
Γεια στα χεράκια της Κατερινούλας!!
Τι έπαθε μωρέ ο μικρούλης σου??
Περαστικά του και να του δώσεις πολλά πολλά φιλάκια!

BIKY είπε...

@ χρυσά στάχυα σε ευχαριστώ πολύ


@erifili δεν έχεις άδικο και εγώ το ίδιο σκέφτηκα όταν το είδα
Σε ευχαριστώ για τις ευχες

@ Καλή εβδομάδα Ελένα
Στέναχωρήθηκε χθες πολύ η γλυκούλα μου όταν είδε να το κεφαλάκι του Γρηγοράκη Χτύπησε σε μια γωνία ένος τραπεζιού και ανοιξε το κεφαλάκι του ηταν τόσο βαθυ το τραύμα που τρόμαξα Ευτυχως είναι καλά

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μακάρι η Κατερίνα να έχει πάντα διάθεση για μάθηση και να είναι δημιουργική, περαστικά στον μικρό τραυματία

mia maria είπε...

Συγχαρητήρια στην κορούλα, μα από που θα μοιάσει το παιδί;-)
Περαστικά στον μικρούλι, φαντάζομαι τι θα περάσατε!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Βικύ μη μου λες για χτυπήματα... και ειδικά στο κεφαλάκι!!Δε ξέρω πως, αλλά τα πιο σοβαρά χτυπήματα γίνονται απο χαζά πεσίματα! Σε καταλαβαίνω απόλυτα, μόνο να είναι περαστικά!Φιλιά πολλά σε σένα και στα μικρά σου!

BIKY είπε...

@ γαστεροπληξ μακαρί να είναι έτσι όπως τα λες
Σε ευχαριστώ για το μικρό

@ big mama ευχαριστώ και εγώ έτσι εβλεπα αυτά που έφτιαχνε ο μπαμπάς μου νομίζω πως έτσι κόλλησα και εγώ

@Πλεκτό εγκώμιο δεν μπορείς να φανταστείς πωσ ένιωσα Εχω δύο μέρες να κοιμήθω κλείνω τα ματιά μου και το βλέπω συνέχεια μπροστά μου Μεχρι τώρα όλα είναι καλά Ευχαριστώ