ΦΟΡΑΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ .....


ΥΛΙΚΑ :
Χαρτόνι
Γκοφρέ χαρτί
Κορδέλα
Κόλλα

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ :
Κόβουμε με το χαρτόνι ένα μεγάλο κύκλο και ένα παραλληλόγραμμο που το μήκος του να είναι ίσο με την διάμετρο του κεφαλιού του παιδιού.

Στην μέση του κύκλου κόβουμε άλλον ένα κύκλο ίσο με τη διάμετρο του κεφαλιού του παιδιού .

Με το παραλληλόγραμμο φτιάχνουμε ένα κύλινδρο και κόβουμε λωρίδες μήκους 6 εκ. και από τις δύο άκρες αφήνοντας μια φαρδιά λωρίδα στη μέση.
Στη συνέχεια από τη μία μεριά τις λωρίδες τις γυρνάμε προς τα έξω και τις αλλές με φορά προς τα μέσα .

Τις λωρίδες που είναι προς τα έξω τις περνάμε μέσα στον κύκλο και τις κολλάμε από τη μέσα πλευρά.

Πάνω στις λωρίδες που διπλώνουν προς τα μέσα κολλάμε ένα κύκλο από χαρτόνι. Το καπέλο είναι έτοιμο.

Στη συνέχεια τυλίγουμε όλο το καπέλο με γκοφρέ χαρτί το οποίο το κολλάμε καλά μόνο από μέσα .
(Θα μπορούσαμε αντί για χαρτί γκοφρέ να το τυλίγαμε με μία λεπτή χρωματιστή γάζα έτσι θα το είχαμε για περισσότερο καιρό και δεν θα φοβόμασταν μην μας σκιστεί)
Από έξω στερεώνουμε το γκοφρέ χαρτί με ένα λάστιχο και από πάνω δένουμε μια κορδέλα για να μην φαίνεται.
Στολίζουμε με λουλούδια και μερικά φύλλα τα οποία τα φτιάχνουμε απλά τυλίγοντας λίγο γκοφρέ χαρτί και τα κολλάμε.


ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Glitter Photos

32 σχόλια:

olivetreegirl είπε...

Κουκλίστικο το καπέλο, κουκλίστικο και το μοντέλο!!! Με τρελαίνουν οι κατασκευές σου!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tέλειο, τέλειο, τέλειο!!!!!!!!!!
Μην σου πω ότι αυτό το φοράω κι εγώ και βγαίνουμε με την Κατερίνα βόλτα:)))

Anastasia's dolls είπε...

Τι ομορφο καπελακι ! Αλλα και τι ποζα το μοντελο !!!

marian είπε...

Καλά ζηλεύω και πολύ μάλιστα!!!
Το Κατερινάκι είναι γλύκα με το καπέλο της!!!
Και τι πόζα και τι νάζι!!!
Μπράβο Βίκυ !!!

φιλιά πολλά !
και πολλές πολλές καλημέρες!:)

BIKY είπε...

Οlivetreegirl γειά σου !
Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου

BIKY είπε...

Ελένα καλημέρα !
Αχ τι ωραία ιδέα έλα γρήγορα.
Μηπως θα το ήθελες σε κάποιο αλλό χρώμα να ταιριάζει με τα ρούχα που θα φοράς?

BIKY είπε...

Αναστασία μου !
Και να φανταστείς το φτιάξαμε πολύ γρήγορα αλλά καλό βγήκε
Οσο για το μοντέλο το λατρεύω !!

BIKY είπε...

Marian καλημέρα !
Α δεν θελώ ζήλιες πες μου που να σου στείλω ένα Αλλά θα μου υποσχεθείς ότι θα πηγαίνεις κάθε μέρα με αυτό στο σχολείο χαχαχα
Καλό μάθημα καλή μας δασκάλα!

Maria Tzirita είπε...

Πω, πω Βίκυ μου, ό,τι καλύτερο έχεις φτιάξει! η κόρη σου μια κούκλα με το καπέλο της το ροζ, πώς καμαρώνει έτσι! Χαρά θεού είστε βρε κορίτσια, μπράβο σας! Να περάσετε ένα όμορφο τριήμερο και να το γλεντήσετε με την ψυχή σας! Πολλά φιλιά!

BIKY είπε...

Μαρία μου καλημέρα!
Σε ευχαριστούμε πολύ και εμείς σου ευχόμαστε να περάσεις καλά

Ρούλα είπε...

Πανεμορφο το καπελακι αλλα το μοντελακι δεν παιζεται!

Κουκλα η μικρη σου,να την χαιρεσαι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βικάκι μου ίδιο χρώμα με της Κατερίνας να μου φτιάξεις, για να είμαστε ... ασορτί:)))
Καλημερούδια, φιλάκια πολλά!!

IZA είπε...

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ δεν ξέρω τι γίνεται. Μόλις ενημερώθηκα για την ανάρτησή σου. Τέλος πάντων. Η ανάρτησή σου όπως πάντα υπέροχη. Οι οδηγίες σου απλές και κατατοπιστικές. Το μοντέλο σου.....ΘΕΑ!!!!

lila είπε...

Να χαρώ μια δεσποινιδούλα με το καπελάκι της!Έτοιμη για τις ιπποδρομίες στου Ascot!
Κούκλα η μικρή με το καπέλο,να 'ναι καλά η χρυσοχέρα μαμά με τις κατασκευές της.
Φιλάκια

Διόνα είπε...

Άλλη μια πολύ ωραία ιδέα! Δεν προλαβαίνουμε να τις εκτελούμε, παλεύω ακόμα στο τοστ-φατσούλα για να καταλάβεις!
Καλημέρα :-)

Δημιουργία είπε...

Το καπελο ειναι ανταξιο μιας πριγκιπεσσας, σαν το Κατερινακι που το φοραει!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχο το μοντέλο πρώτα , για τσίμπημα! το καπελάκι δε..τι να σου πω βρε κοριτσάκι μου είσαι πολύ δημιουργικό πλάσμα για την ηλικία σου.Ξέρεις κάποτε έκαμνα σεμινάρια σε δασκάλες και καθηγήτριες, αν έβλεπες πως έβλεπαν τα μαθήματα ..σαν αγγαρεία, ελάχιστες ήταν που είχαν ενδιαφέρον αληθινό και αυτές τις κορόιδευαν οι άλλες.Να σου ζήσει το κοριτσάκι σου , να το χαρείς όπως ακριβώς σου αξίζει καλή μου.

Σοφία Αρμελινιού είπε...

Πολύ ωραία το καπέλο και εύκολο έτσι όπως το παρουσιάζεις. Θυμάμαι είχα κι εγώ ένα. Και δεν ξεχνώ ότι έτρωγα μέρες τη μάνα μου να μου το πάρει καθώς ήταν ακριβό...Ωραίο!

BIKY είπε...

ΑΧ Ρουλά μου
Η αλήθεια είναι ότι δεν παίζετε .Τι περνάω εγώ το ξέρω όλη μέρα μιλά ασταμάτητα .Είναι λέει ο αρχηγός του σπιτιού και όταν μεγαλώσει θα γίνει ηγέτης

BIKY είπε...

ΟΚ Ελενα το ίδιο ακριβώς
Μένει μονό τώρα να κανονίσουμε το ραντεβού

BIKY είπε...

Iza γειά σου !!
Σε ευχαριστώ πολύ. Προσπαθώ να τα γράφω όσο πιο απλά μπορώ βαζω και τις φωτογραφίες ελπίζω να σας βοηθουν.
Καλό βράδυ.

BIKY είπε...

Λιλά μου !
Την είδες πήρε και πόζα δεν μπορώ λέει να την βάλω όπως οπως στο internet

BIKY είπε...

Διόνα καλώς την !
Ακόμα στο τοστ φατσούλα βιάσου γιατί έρχονται το τοστ λιοντάρι ...γατούλα... αυτοκίνητο.......... και άλλα πολλά

BIKY είπε...

Δημιουργία
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου

BIKY είπε...

Ακτίδα μου σε ευχαριστώ που πέρασες
Αχ να ήξερες πόσο θυμώνω όταν ακούω πως βαριούνται οι δασκαλοι .Πραγμάτικα δεν καταλαβαίνω γιατί διάλεξαν αυτό το επάγγελμα
Καλό σου βράδυ

BIKY είπε...

Τwinkle γειά σου!
Εμπρός λοιπον φτιάξτο μόνη σου και αν βάλεις γάζα θα γίνει καταπληκτικό Εμεις βιαζόμασταν γιατί ξέρεις πως γίνετε με τα παιδιά .Θελω αυτό και το θέλω τώρα

Ζωή είπε...

Eυχαριστούμε για τις ωραίες ιδέες για κατασκευές.Τα παιδιά τις χαίρονται πολύ .Να χαίρεσαι την κούκλα σου!

BIKY είπε...

Ζωή καλώς ήρθες στην παρέα μας
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια
καλό τριήμερο

kiki είπε...

Να και η πριγκιπέσσα με το καπελίνο της! Και του χρόνου!

Ανώνυμος είπε...

kiki
Σε ευχαριστούμε πολύ
Φιλιά

astropeleki είπε...

Πολύυυυυυ ωραίο το καπέλο! Ό,τι πρέπει για μια μικρή κυρία :)

BIKY είπε...

astropeleki
Χαίρομαι που σου αρέσει