Η ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΑ


Η κατασκευή της μαγισσούλας δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από την κατασκευή του
΄΄ Κλόουν του γλυκούλη΄΄ παλαιότερη ανάρτηση.

Η μόνη διαφορά είναι στο κεφάλι της μάγισσας. Χρειαζόμαστε ένα μπαλάκι από χαρτί
( σε καταστήματα με είδη craft )

Στη συνέχεια το βάφουμε σε ανοιχτό μπεζ , κολλάμε τα μάτια το στόμα και με λίγη τσόχα φτιάχνουμε μία μυτερή μυτούλα. Τοποθετούμε τα μαλλιά και το κεφάλι είναι έτοιμο

Oδηγίες για την συναρμολόγηση θα βρείτε στον ΄΄κλόουν τον γλυκούλη΄΄

( κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να βρείτε την αντίστοιχη ανάρτηση)

Οι κουκλές που φτιάχνω είναι απλές για να μπορεί να συμμετέχει και η μικρή μου στην κατασκευή τους.
Προσπαθήστε και εσείς με τα δικά σας παιδιά.

22 σχόλια:

lila είπε...

Πω,πω μια μαγισσούλα με το σκουπόξυλό της!
Πολύ χαριτωμένη για μάγισσα!
Μάλλον θα είναι καλή...
Πολλά φιλιά και στις δυο σας

Maria Tzirita είπε...

Τέλεια η μαγισσούλα σου! Ένα μεγάλο φιλί κι από μένα στην Κατερίνα σου, δεν την πρόλαβα την προηγούμενη ανάρτηση! Να είστε όλοι καλά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γλύκα και η μαγισσούλα, σαν τον κλόουν:))
Mαμά και κόρη είσαστε αστέρια!!!

marian είπε...

Συνεχίζετε να μας εντυπωσιάζετε μαμά και κόρη!!!
Πανέμορφη η μαγισσούλα!

Να σαι καλά για τις ιδέες!!!
φιλάκια πολλά!!!:)

kiki είπε...

Μα τι πανέμορφη και γλυκούλα που είναι!!!

BIKY είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΙΛΑ ΜΟΥ
Ε ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΜΟΝΟ ΚΑΛΕΣ ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΕΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

BIKY είπε...

Καλημέρα Μαρία μου !
Ξέρω πως ο χρόνος σου είναι περιορισμένος και χαίρομαι πολύ όταν περνάς από έδω
Θελούμε να σου πούμε και από εδώ καλή επυτιχία στο νέο σου βιβλίο ΄΄ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ΄΄
Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ Φιλάκια

BIKY είπε...

Ελενά μου καλημερούδια!
Φιλάκια πολλά σε ευχαριστώ καλή μου που δεν με ξεχνάς

BIKY είπε...

Μαρίαν γειά σου !
Μακάρι να σας είχαμε στην πάρεα μας
Καλημέρα

BIKY είπε...

Κική μου !
Εχείς δικίο γλυκούλα είναι οπως λέει και η Λίλα είναι καλή
Καλημέρα !!

Roadartist είπε...

Υπεροχη η μαγισσούλα...:)

BIKY είπε...

Roadartist καλώς ήρθες στην παρέα μας!
Σε ευχαριστώ πολύ
Ελπίζω να τα λέμε συχνά καλή σου μέρα

IZA είπε...

Καταπληκτική η μαγισσούλα όπως και οι υπόλοιπες κούκλες. Πιο πολύ μου άρεσε ο παππούς και πώς αντιμετωπίσατε το θέμα της απώλεια του.

Δημιουργία είπε...

Απ'ο,τι βλεπω αυτη ειναι η καλη μαγισσουλα,γιατι ειναι πολυ ωραια.

BIKY είπε...

IZA Κακλησπέρα !
Αχ ! Ο παππούλης μου .Τον αγαπούσε πολύ η Κατερίνα

BIKY είπε...

Δημιουργία μου γειά σου
Τις κούκλες τις φτιάχνουμε για να παίζουμε τα αγαπημένα παραμυθια.
Αυτή λοιπόν την φτιάξαμε για τον Χάνσελ και την Γκρέτελ.
Καλέ αυτή ήθελε να φάει τα παιδάκια μμμ νομίζω πως είναι κακιά τελικά
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όομρφη και η μαγισσούλα!!
Μπράβο σου για την κατασκευή, μπράβο και στην μικρή που συμμετέχει τόσο ενεργά!!! :)

BIKY είπε...

astropeleki σε ευχαριστω !
Της άρεσει πολύ

Dorothy είπε...

Αν είναι αυτή από τον Χανσελ και την Γκρέτελ, ε δεν είναι και τόσο κακιά...αν τους άφηνε θα της έτρωγαν όλο το σπίτι,την περιουσία της ήθελε να σώσει η γυναίκα, χαχαχα! Μου αρέσει πολύ η λεπτομέρεια, η ελιά στο μάγουλο! Καλό βράδυ :)

Maria Tzirita είπε...

Τι να πω εγώ τώρα; Με συγκινείς μάτια μου, σ'ευχαριστώ μέσα απ'υην καρδιά μου! Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου! Μου έκανες το καλύτερο δώρο!

BIKY είπε...

Dorothy
Τωρά που το σκέφτομαι σαν να έχεις δίκιο μου φαίνετε Ναι καλέ γι΄αυτό ήθελε να τα φάει χα χα χα !!!

BIKY είπε...

Μαρία μου
Το έκανα γιατί το αξίζεις γράφεις καταπλήκτικά και σου εύχομαι τα καλύτερα
Εγώ σε ευχαριστώ που μας χαρίζεις τόσο ωραία βιβλία