ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ



ΥΛΙΚΑ :
Πλαστελίνη ( μαύρη , κόκκινη , λευκή , μπλέ )

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ :
Η κατασκευή της είναι πολύ απλή κάνουμε μπαλάκια ( εικόνα ) και στη συνέχεια τα πιέζουμε μεταξύ τους για να κολλήσουν. Στο κόκκινο μπαλάκι για να κάνουμε τα φτερά με μία οδοντογλυφίδα πιέζουμε στη μέση της μπάλας.




ΠΗΛΟΣ


Η ίδια κατασκευή μπορεί να γίνει και με λευκό πηλό.. Το αφήνουμε να στεγνώσει και στη συνέχεια το βάφουμε. Αν θέλουμε στο πίσω μέρος κολλάμε ένα μαγνητάκι και το χρησιμοποιούμε σαν μαγνητάκι ψυγείου.




13 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Ομορφη η πασχαλίτσα και μπορούν να τη φτιάξουν και μεγαλύτερα παιδιά με πηλό και να τη βάψουν.Καλό βράδυ.

BIKY είπε...

Είναι ευχάριστη απασχόληση για μικρούς και μεγάλους.Το απόγευμα που τα έφτιαχνα με την κόρη μου το χάρηκα πολύ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Anastasia's dolls είπε...

Πολυ καλες και απλες ολες οι κατασκευες που παρουσιαζεις !Ειναι ενας τροπος να περνουν τα παιδια ευχαριστα και δημιουργικα τον χρονο τους !Να χαιρεσαι τα παιδακια σου .Ειναι γλυκιτατα !!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πανέμορφη η πασχαλίτσα!!!
Τυχερό το Κατερινάκι που η μανούλα της έχει τόσο κέφι και υπομονή να την απασχολήσει με τόσο δημιουργικές κατασκευές!!
Καλή και όμορφη βδομάδα, άπό καρδιάς¨))

Μάτα είπε...

Πολύ όμορφη η πασχαλίτσα σας όπως και όλες οι κατασκευές σας!
Να είστε πάντα καλά κι ευτυχισμένοι!
Φιλιά και καλημέρες

BIKY είπε...

Σας ευχαριστώ πολυ κορίτσια τα σχόλια σας νου δίνουν δύναμη να συνεχίσω αυτό το blog καλημέρα

tsxd είπε...

ξετρελαθηκα με το site σου!!!!!!!ειμαι σιγουρη οτι θα ξετρελαθουν και τα μπομπιρακια μου με τα καινουρια πραγματα που θε ξεκινησουμε να κανουμε απο αυριο κιολας!!!!!
η ζωη γινεται συναρπαστικη με τα μικρα αγγελουδια μας!!!!!!!

BIKY είπε...

Με τις κατασκευές γίνονται πιο δημιουργικά
καλώς όρισες tsxd !

tsxd είπε...

ΓΙΑΜΙ ΓΙΑΜΙ!!!ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!ΕΧΩ ΠΑΘΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΣΙΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΚΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ!!!
ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ!!!ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΠΡΩΤΑ!!!ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ

BIKY είπε...

μάλλον σε άλλον ήθελες να στείλεις τα σχόλια αγαπημένη μου tsxd

tsxd είπε...

τι ομορφες ιδεες που μου δινεις!!!
το πιστευεις οτι δεν ηξερα να κανω???
θα το δω καλυτερα και θα τους το κανω αυριο.

BIKY είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Unknown είπε...

Συγχαριτήρια Βικυ! 'Εχεις πραγματικό ταλέντο και φαίνεται απο την πρώτη στιγμή που βλέπει κανείς τις δημιουργίες σου! Μήπως θα μπορύσες να μου δόσεις κάποια ιδέα για το πώς να φτιάξω στολή πασχαλίτσα για την 16 μηνών κορούλα μου