ΜΑΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ




Η μικρή μου Κατερίνα (5 χρονών) πριν λίγες ημέρες μου είπε :

΄΄ ΜΑΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΄΄

Τότε της πρότεινα να γράψει ένα εκείνη τη στιγμή. Πήρα χαρτί Α4 το έκοψα και την έβαλα να ζωγραφίσει μια ιστορία,σε κάθε σελίδα μου έλεγε τι είχε ζωγραφίσει και εγώ το έγραφα.Οταν ολοκληρώθηκε η ιστορία φτιάξαμε το εξώφυλλο και έτοιμο το βιβλίο.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ (όπως την αφηγήθηκε η μικρή Κατερίνα)

Η Μαρία και ο Κώστας πήγαιναν να βρουν ένα παλάτι στο δάσος.Μόλις το βρήκαν κατάλαβαν ότι μέσα βρίσκονταν λήστες για να κλέψουν τη μαγική ζώνη του βασιλιά.Τότε εμφανίστηκε μπροστά τους η βασίλισσα και έριξε μαγική χρυσόσκονη γιατί νόμιζε πως αυτοί ήταν οι ληστές.Η σκόνη έπεσε πάνω στον Κώτσα και εξαφανίστηκε.Η Μαρία αποφάσισε να ψάξει να τον βρει.Τον βρήκε κοντά σε ένα καταράκτη αλλά εκέινος είχε γίνει χιονάνθρωπος απο το κρύο.Τότε του έδωσε μια κουβέρτα για να ζεσταθεί.Μαζί αποφάσισαν να γυρίσουν στο παλάτι για να εξηγήσουν στη βασιλισσα ότι δεν ήταν αυτοί οι ληστές.Οταν έφτασαν οι ληστές τα είχαν κλέψει όλα.Τότε τα παιδιά αποφάσισαν να τους βρουν και να τους τιμωρίσουν.

Η ΚΛΕΨΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ

ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟ

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για την πρώτη της προσπάθεια!!! Μπράβο της!

ΚωνσταντίνοςΚΔ είπε...

Επειδή γράφω και εγώ βιβλίο και ξέρω πόσο αποθαρρυντικός είναι ο καιρός μας. Της εύχομαι καλή συνέχεια και να μην εγκαταλείψει ποτέ τα όνειρά της, γιατί αν το κάνει θα εγκαταλείψει ένα κομμάτι του εαυτού της.

BIKY είπε...

Και εγώ το εύχομαι.Μακάρι να μπορέσει να κάνει αυτά που θέλει στη ζωή της.Είναι πεισματάρα.
Θα δούμε.

marilia είπε...

Μπράβο στο Κατερινάκι! Κι όταν εκδώσει το πρώτο της βιβλίο, εγώ με πολύ καμάρι θα το πάρω για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας!!! :)

Φιλάκι στο αριστερό μαγούλι

BIKY είπε...

Τωρα αλλαξαν τα σχέδια
Θα γίνει obama για να λέει σε όλους τι να κάνουν

Angelina είπε...

υπέροχο το βιβλίο της κόρης σου.....
είναι 5 χρονών και ήδη κάνει όνειρα για το μέλλον της....μπράβο της...
:)

Maria B. είπε...

μες το πνεύμα των ημερών το βιβλίο ή είναι η ιδέα μου ???

ευχομαι..... για το καλό όλων μας όχι μόνο να βρούν τους κλέφτες αλλά να γυρίσουν και τα κλοπιμαία ..

φιλια πολλά και καλή συνέχεια !!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Νομίζω η Μαρία είπε την πιο σωστή κουβέντα, επίκαιρο το βιβλίο της Κατερινούλας!
Μπράβο για τις προσπάθειές της!!